Överraskningsfest, grillning, kärlek och vänner!

Hallå kompisar! sitter ute och äter frukost sååååå himla skönt väder är det! :D så var det igår med älskar verkligen att man känner hur sommaren är på ingång!! :D 
 
de senaste dagarna har jag jobbat varit i stallet och ridit på den finaste hästen! Nikki såklart, och tidigare i veckan var vi ute och galoppera snapen jag och Ellen då, jisses vad kul det är!!!! bara låta dem rulla på och det tyckte nikki med om att sträcka lite på benen! :)))) men jag hade dock träningsvärk dagen efter. sen så blev jag inringd på lite jobb dagen efter så då jobbade jag från 5 ungefär till 22 fast dem timmarna gick fort! sen så har även Adam kommit och gosat med mig! vi ses ju inte så mycket på veckodagarna så de timmarna och dagarna vi ses är guld värda! :D
bjuder på lite bilder från när jag Veronica Jonas och Adam var i Adams familjs husvagn också och den nyaste fölungen! :D juste har varit på överraskningsfest också!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0