Måndag & dagarna som gått

Godförmiddag! 
 
har ätit frukost lekt lite med småsyskonen och nu ska jag städa på rummet lite och så småningom hänga med mamma och plocka blåbär:))
dem har ju kommit hem nu, tidigt på söndagsmorgonen så har  inte hunnit med att uppdatera, har ju umgåtts med dem och jobbat och umgåtts med kärleken och de kommer först.
 
men iaf så kom dem hem på natten/morgonen så när jag & Adam vaknade så åt vi allihopa frukost tillsammans och jisses det var då inte lugnt haha! men de hade massa att berätta om allt så sen på kvällen efter jag slutat jobba så kikade vi igenom lite bilder men runt halv 1 på natten fick vi avbryta då pappa hade tagit 980 bilder och vi hade kommit till 450 ;) haha så ikväll får vi fortsätta! 
 
i lördags så hade vi grillkväll och det var riktigt trevligt innan det badade vi och spelade lite volleyboll. när de andra 2 åkt hem så blandade vi lite drinkar jag och Adam spelade kort och hade det allmänt mysigt! 
idag ska jag jobba fast istället för 12-14 så ska jag jobba 22-01,30 alltså stängning. men innan det ska jag rida sen kommer småkusinerna och hälsar på i stallet också! så ska visa dem alla små söta föl tänkte jag som dem får klappa på! :D
 
bjuder på en gammal badbild från veckan :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0