Grattis världens bästa!

Idag är det ingen vanlig dag utan idag fyller världens bästa mamma år!!! 39 hela år. just nu är hon dock och jobbar så jag ska passa på att baka cupcakes och minidonuts till födelsedagsfikat, även slå in lite presenter! ska även baka till Adam för han fyller 20 på måndag nu, men vi ska fira honom lite på söndag med familj och så eftersom han fyller på en jobbvecka:)) men ska försöka ordna en liten surprice ändå mer säger jag inte! 
 
men ska inte bara baka idag utan måste ju träna lite idag också! löptur med övningar står på schemat :))) 
 
igår var träningsdagen själv nästan, cyklade ut och red fick åka in och jobba några timmar, sen kom Veronica och hämtade mig så gjorde vi proteinplättar och smoothie suuuuuupergott!! har tyvärr inga bilder då jag har lånetelefon fortfarande och kameran är SÄMST! men får nog tillbaka min idag:)))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0