en dag med bra grejer

Hallå! 
 
har inte blivit något bloggande på ett tag men det har sina förklaringar.. jag har jobbat och knappt varit hemma på 3 dagar förutom idag då. så fort man kommit hem så ska man iväg igen. men dessa dagar har bestått av sol bad och jobb + en del mys med Adam<3 Veronica har även varit snäll och varit hundvakt då jag fick börja jobba tidigare och stängde den dagen. 
 
igår var jag först och badade med hästarna sen så badade jag med Veronica och bättrade på brännan sen så handlade vi och dagen avslutades med killen jag gillar på torsös klippor:) blev även ett kvällsbad, kallt som tusan men det var det värt! så då gjorde vi iordning fyllda baguetter, fruktsallad lite cider och annat gott! så dagen var helt kanonbra från början till slut! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0