Cupcakes mini

som jag sa tidigare så är det många som fyller år och idag när jag är ledig så passade jag på att baka lite! cupcakes fick det bli idag med massa choklad i!!! :Dskulle göra donuts också men hade inte tillräckligt med choklad (glömde köpa det igår...) så ska kanske ned och fixa det sen dem tar inte så lång tid att göra faktiskt ;) ska nog hitta på ett eget recept som är lite nyttigare än de flesta. har ju äntligen kommit igång med både kost och träning så vill helst kunna unna mig något gott utan att känna skuldkänslor, så då får man använda fantasin! :D men såhär blev resultatet av alla, såååå söta!!! tänkte även dela med mig av receptet så om ni klickar på den första bilden så kommer ni dit. men istället för gräddfil tog jag kesella/kvarg, även till toppingen tog jag kesella/kvarg hallon och blåbär men där kan man göra lite som man vill! sen köpte jag kulor och formar från lagerhaus och willys :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josephine

Vad fina! Smart att använda kvarg! :) det tycks inte funka att klicka på första bilden :/

Svar: Men då... Men hittade receptet på recept.nu och det var leilas recept :)
None None

2014-08-21 @ 09:55:49
URL: http://josephinelouisee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0