Vad har hänt?!?

Hallå! 
 
nu har ajg varit borta ett tag IGEN...... men det har varit ett par veckor utan stopp om man säger så, mycket som snurrar runt däruppe i huvudet... . men det mesta börjar klarna rätt bra! 
var igår iväg på massa föreläsningar på Karlstads universitet riktigt fint och ändå spännande så tro det eller ej är nog rätt pluggsugen ändå men vi får se. var inte någon direkt kurs jag fastnade för så. vill ju helst plugga internationellt, eller försöka hitta jobb som reseledare eller flygvärdinna vore ändå roligt att testa på. innan man tar tag i polisdrömmen. men som sagt vi får se vad som händer i framtiden, har egentligen ingen lust att vara hemifrån så mycket som dem 2 ovanstående jobben kräver inte just nu iaf. 
 
sen har jag spenderat lite tid hos hästarna, jobbet med min kära Adam, kompisa och så givetvis tränat lite också, körde intervaller igår och idag blir det en långpromenad gymmet lockar inte sååååå mycket idag.. .ska dit på lördag förmiddag med linnéa innan kalaset och ''pumpa'' hårt hahahah... har väl inte så mycket mer att säga mer än att Adam kommer hit ikväll också så får vi se vad vi hittar på, sen ska jag med han till skövde imorgon men mer om det då, juste har varit på hockey och firat att det är 100 dagar till studenten!!! men den kvällen behöver vi inte gå så detaljerat in på.....
nu ska jag ut i kylan och röra på fläsket så ni får några bilder från dagarna jag varit borta!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0