Söndag

Hallå! 
Adam har precis åkt hem och nu ses vi inte på ca 2 dagar.... fyy känns hemskt nu när man har varit med varandra varje dag i prncip en vecka.... men det är ju bra att sakna också så :)  idag har dagen bjudit på regn och en riktig hästdag! fick med mig honom ut till stallet för en tur och som tur var så regnade det inte lika mycket när vi gav oss iväg ;) red en låååång runda runt snapen, fick även med mig Stina på apart var en riktigt härlig tur!  fick även med mig hunden ut så även hon fick sig en riktig långpromenad och ligger helt utslagen på balkongen just nu.
 
senare ikväll ska jag till Linnéa så ska vi laga mat kyckling står på menyn sen blir det bara myskväll tills jag åker hem :)) just nu ska jag snart duscha och lägga upp lite bilder här tänkte jag :)
 
(Italien 2011)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0