värmande filmtips+lite mer

Hoppas ni haft en bra dag. hos mig har den varit bra! började dagen med idrott och dans, gick la helt okej om man säger så;) sen så rullade skolan på som vanligt faktiskt vilket var skönt! litet segt hål kring några lektioner men fick lite psykologi plugg och engelska plugg undanstökat! 
sen här hemma har jag kikat på filmen Frozen, har ni inte sett den så SE den!! riktigt bra faktiskt. 
 
och har även gjort helt klart en powerpoint tills morgondagens redovisning. kommer bli riktigt bra! nöjd med med den och allt passar bra med storyn också:))  nu hade jag tänkt att ta en lååååång promenad runt hela stan innan jag läser vad jag ska redovisa imorgon en gång till och går och lägger mig:) 
 
bjuder på detta bra:iga filmtips!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0