solig uteritt

Hejsan! 
 
nu är jag hemma igen! och med det undrar ni säkert ''jahaa vart har hon varit då?'' eftersom jag är såååå otroligt dålig på att blogga.. förlåt men har mycket att göra som vanligt.... men iaf idag har jag varit i stallet och ridit Nikki red ut med Evelina också. riktigt skönt ute var det fast dock så blåste det lite menmen i solen var det skönt och vi hade med oss pigga men glada hästar! Dock blev Nikki mindre glad när vi mötte traktorn och bussen... sen så var det bara cykla hem den där milen igen så har iaf cyklat 2 mil och ridit en häst och kul var det också! på hemvägen stannade jag vid ICA och köpte med mig lite frukt hem tänkte göra en god smoothie till lunch men när jag såg mammas kycklingryta så fick det bli den istället sååååå god haha! så smoothien får vänta tills imorgon! blev lite jordgubbar, ananas, mango och passionsfrukt :)
 
nu ska jag fortsätta med min rapportskrivning så ni får ha det bäst och passa på att vara ute i solen mycket nu!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0