Heldag I Skövde= shopping & KSS

God eftermiddag! 
har nyss kommit hem från Skövde med mamma, fick bli lite besök på KSS med Rebecca som skulle röntga sin handled, sen med Elias för att kolla hjärat. Allt såg bra ut och det var inga konstigheter som tur var! vi hann även med en tur till Elins Esplanad mellan besöken då vi hade över två timmars väntetid mellan en tid och en annan. Hittade ett par fina vita skor och ett par ballerina båda paren fick jag för 200kr så tyckte jag gjorde ett bra köp där! sen hittade jag även en jättefin bikiniBH på Cubus som jag även köpte, persikafärgad är den riktigt fin sen ihop med brännan som man förhoppningsvis kommer få i sommar också! :D 
 
sen innan vi åkte hem stannade vi på max och åt lite. För mig blev det en grilladkycklingsallad med vatten och de andra tog varsin hamburgare:)) Fick även bli kaffe efter maten, även lite kaffe och bulle på sjukhuset:))
 
bilder på kläder får ni senare, nu ska jag skriva rapport!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0