Måndagsfika med en fin vän

Hallå! 
hoppas ni haft ett bra avslut på helgen och en bra start på veckan! jag har haft båda!! riktigt bra, såå glad är jag! 
och det som gjorde denna dag bra var att vi först hade sovmorgon (gjorde en hel del) sen att jag har fått umgås med mina 2 bästa kompisar! sen att jag och Kandra hade kvällsmatsdejt! och ni känner till oss massa prat om allt mellan himmel och gjord typ! såå skönt:)) har även varit iväg och köpt mig hasselnötssmaks sättare till kaffet ska testa till frukost imorgon! :))
 
sen nu hemma har jag inte fått något gjort... eller jo har målat naglarna fina igen! svart med guldigt glitter! måste va lite glitter på det annars går det ej. nu ska jag väl fortsätta med något äta apelsin och kolla Elsas Värld!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0