~

Hänt en del sen jag skrev sist igen .. får börja ta tag i detta igen så den inte står still... så mycket på en gång så tyvärr så glöms den av bland allt annat..(: 
 
menmen har hunnit umgås en hel del med kompisar, blivit intervjuad+fotad för tidningen jaa var ju sådär lagom pinsamt men hoppas repotaget blir bra! var även ute hos min älskade gosigaste häst igår!!!! nu har nästan 2 heeela månader gått utan att jag har ridit och inte minst på henne... så planen igår var bara att jag skulle gå en promenad men när hon som äger hästarna och stället sa att jag lika gärna kunde skritta en runda om jag ville... jaa det var som när man ger små barn godis heeelt överlycklig!!!! och det tror jag Nikki var också öronen spetsade framåt heeeeela vägen och det var helt underbart!! visst var man lite nervös så man vet ju vad hon går för om man säger så.... fast hon gjorde ingenting förutom när vi mötte en stallkompis och skulle gå åt varsitt håll, då kom bockningarna och den överflödiga energin... men det var rätt kul ändå att hon är samma gamla häst! så nu ska jag planera in fler skritturer i veckan, har sådan häst&ridabstinens så det finns inte!! 
senare på kvällen sen åkte jag till linnéa och lagade mat pratade och planerade en heeeeeeeeel del kan jag säga!! så nu är våra liv helt planerade haha! har massa att se fram emot kan jag ju säga! :) älskar den tjejen!!
 
 
idag har jag städat båda bilarna så nästa helg blir det utsidan då mamma och dem skulle iväg. och nu är det plugg som gäller och en heeel del träningsplanering med bästa vän! senare sen så ska jag iväg en stund:)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0