ny bil och heldag i stallet

Hallå ! 
som jag sa igår har jag varit i stallet hela dagen i princip var där från 08,00-18,00 typ så jaa det blev en del;) men kul har det varit var ju där och mocka imorses och vi blev klara rätt snabbt sen var det höpåsar som sega ner oss lite hehe, dansade även lite vals och annan dans medans vi greja måste ju liva upp stämningen lite ! 
 
sen så red jag lillemann en stund för att kunna hjälpa stina lite men sedan så bytte vi så jag fick tillbaks min älskade hoppzan igen, red en bra bit hela snapen men det var bara bra såhon fick trava lite men imorgon blir det nog paddocken llr hagen. 
 
sen red jag och sara ut på nikki och sica gick bra för båda och nikki bus var jätteduktig sen så när jag blev för jobbig hoppa hon och gjorde nästan en 360 i luften knäppa häst men sedan gick hon bra igen haha ! , det sluta med att jag och sara satt och as garva för det såg så roligt ut haha ! och sen har jag övningkört till och från med den nya bilen! myyycket skönare att köra diesel och roligare, en aning bättre drag i den och denna gillar inte att köra sakta haha ! ;) lägger upp en bild här nedanför. och nu ligger jag i sängen framför tvn ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0