hoppning,pw sista veckan!

tjenixen!
 
har suttit med hårinåackning i 1,5 timma nu! känner redan hur håret tackar mig! as bra att återfukta det nu när det är så varmt ute eller om man varit i solen mycket! har även i en protect spray från pantene älskar verkligen dem märkena såååå bra! :D får nog tacka hannalicious får det hehe;) 
 
men annars idag har jag varit ute och gått nästan 1 mil blev det as skönt att bara röra på sig lite! sen så cyklade jag ut till stallet ännu mer motion så 3 mil har jag gått/cyklat idag! hoppade både hoppzan och nikki, gick bra med båda faktiskt och nikki  tyckte det var superkul som vanligt! :D hon är för go alltså! 
 
imorgon är det skola men ingen ångest här inte sista veckan nu ju!!!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0