Hästnytt och allt om gårdagen!

glömde skriva om ridpassen igår! men försov mig hehe så åkte ut till stallet lite senare runt 12 som tur var ellen inte klar! 
vi skulle rida ut då himlen öppnade sig och regnet öööööste ner verkligen så vi väntade en stund. sen blev det en galopprunda med nikki och ellen på tina, blev en del sitsträning också och jäklar man kände de inte då men sen när man satte sig i sadeln igen dåååå kom mjölksyran haha! 
 
sen vae vi jäääkligt sega så vi åt lite llr ahh jag hittade ett äpple iaf och drack vatten. sen så hjälpte jag henne med krut medans hon red stella, krut är alltså första fölisen som kom! så borstade en stund sen satte jag mig end vid en sten och somnade haha och vaknade av regnet haha! :D fick även en del bilder på fölisarna:D sedan tog vi ytterligare en ridtur och pratade medans vi red! sen hem och göra hamburgare och vänta på adam som även sov här inatt gosigt! :D 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0