allt om det senaste+lite till! :D

hallå! har varit inaktiv som vanligt, men det har varit så jääääkla fullt upp hela tiden! så när man kommer hem så somnar man.. ajaa men nu är det lugnare så nu jäklar ska jag ta tag i detta igen! :D
men kan börja med att återberätta lite vad jag har gjort iaf! så berättar jag om dagen i ett annat inlägg.
 
har tillbringat en del tid med Marie och pratat om allt och inget som vanligt! sen varit ute och gått med erik och pratat och lite så. sen så igår var jag i stallet och red båda! ett dressyrpass på Nikki som förövrigt gick bra! tränade på en massa så det ska vi allt ta tag i imorgon igen! funderar på om jag ska dra ut tidigt då och sen soooola heeeela dagen!! ska bli aaas varmt:D 
 
sen så hade vi terrängträning med hoppzan och det gick kanon faktiskt! var ju ute med specialen dagen innan så hon hade redan fått kika lite på hindren, och hon tyckte det var super roligt vilket jag också tyckte! så det blir allt fler gånger! :D har även lite bilder Sophie fotade som ni ser nedanför:D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0