Favoriter

kikat runt på nätet lite och jisses vad jag längtar till vår/sommar massa bra planerat+ att det är året man blir 18 !!! = körkort och myndig+ hela köret jisses alltså åren går jädrigt fort när man tänker efter... men ajaa bak to the point har iaf kikar runt såklart i klädbutiker och måste säga att jag fastnat för kamouflage mönstret och denim sååå snyggt speciellt till short+kängor och en snygg topp = perfection! sen så gillar jag att ha lite färg och mönster på mig lite den person jag är:) men dessa nedanför är absolut favoriterna vilken tycker ni ser bäst ut ? jag giller den i mitten och den sista färgglada jackan :)
 
NLY - Nly Vintage JacketGlamorous - Oversized Military JacketOnly - Raw Army Jacket
Estradeur - Glam Bomber Jacket
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0