UPDATE

Hallå där godingar! 
nu har jag varit borta ett tag igen.... inte okej haha...
 
just nu har jag fixat naglarna och inväntar mitt sällskap till sällskapsresan! har även varit ute i stalllet idag första gången på evigheter!!!! as kul hoppade Stella lite sen red jag ut med 2 andra på Nikki! och imorgon och på tisdag ska jag ut igen och slutar jag inte försent ska jag ut även onsdag:)) hoppas jag slutar 4 iaf, nu har jag ju bilen så det går lite fortare att ta sig överallt!
 
Julen är snart över likaså året hoppas ni haft det bra det har jag! har firat här hemma med farfar och familjen fått fina paket och ätit god mat och haft det trevligt! givetvis har jag jobbat och varit på lite fester ska försöka lägga upp lite bilder på det snart. sen har jag umgåtts med kompisar mest och tränat lite! :)) men nu ska jag inte babbla mer här får ni lite bilder sålänge! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0