Oerhört slappt!

Godmorgon!
 
har sovmorgon idag igen och börjar inte förens 12 jag som trodde denna vecka skulle bli jobbig hehe, men jag klagar inte! och det som är riktigt skönt är att solen fortfarande värmer massa! så får se vad man har på sig idag blir kanske något fint och somrigt, har ingen lust att börja med jeansen ordentligt riktigt än... :) men får se:) 
idag är det som sagt skola 1 lektion så slutar strac efter 13 sen ska jag ut och springa direkt efter sen fixa lite här hemma sen får vi se, ska kika om ngn är sugen på lite fredagsmys eller tjejkväll! men vi får se vad som händer!
så länge får ni titta på morgontrötta bilder på mig....
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Sa du fredagsmys :D!?

2013-08-23 @ 11:11:39
Richard

Sa du fredagsmys ;)?!

2013-08-23 @ 11:26:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0