TÄVLING!

Hallå! sitter nu i soffan med lillasyster och myser till det till fångarna på fortet! och väntar på att dumpa mig ska börja:) har dock inte hunnit blogga ngt idag, var ju i stallet 08,00 imorse körde även ut gick bra tyckte jag! sen åkte vi till götene på tävling vid halv  tio typ. trots att det regnat som jag vet inte vad så var utebanan rätt bra ändå hade förväntat mig världens insjö men det var den inte lite i kanterna bara vilket var bra! men iaf:
 
70cm: eftersom det är hennes andra tävling någonsin och första utanför mariestad så tyckte jag det gick bra dock 3 stopp men det var helt mitt fel jag som backade utan att jag märkte det. men jisses ni skulle suttit på henne idag hon var riktigt fin och bärde upp en ännu mer och visade upp sin fina sida ändå! sen i 80cm då körde vi järnet och blev felfria och fick en fin rosettt blå/vit stor fluffig sak kan visa er imorgon llr sen :)! juste film kommer också upp! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0