Tävling på G och Träningspass!

Tjenixen! sitter just nu och kikar på sherlock holmes och har gottat mig med ananas och mango as gott! 
som sagt slutade runt 1 idag riktigt skönt åkte ut och red ut med nikki ner till sjön bara med blandat skritt trav och galopp, fina goa häst alltså! har dock varit ritkigt seg i huvudet idag trött och hängig bara... men det beror nog på den tjocka luften som det varit idag. 
men iaf sen red jag ut med stina på hoppzan och lilleman, lät dem trava på ordentligt så vi red östermarken och duktiga var dem båda två! och vilka fina ökningar den lilla kan göra jobbade så bra med hela kroppen kände varenda muskel som rörde sig under mig! :D ååhh bara hoppas att det fortsätter!
sen så tränade jag med mamma ökade vikterna denna gången med och vi körde högre tempo också känns nog lite i rumpan och ryggen imorgon llr ahh hoppas det! 
 
har förresten anmält mig till lite tävlingar med båda hästarna en dressyr med nikki ska bara fix hoppzans licens så ska hon också vara med! sen en till P&J med Hoppzan 1/5 ! och en rad mer har vi på gång sååå roligt kommer det att bli längtar verkligen! :D
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0