Svettigt Dressyrpass!

Sådär nu är jag hemma llr dert har jag varit länge menmen... asså jisses vilket väder vi har haft idag sååå otroligt varmt! men nu ska man inte klaga as skönt! 
 
juste jag och nikki svettades oss igenom ett dressyrpass med stina(hon som äger stället) som hjälpte oss på traven lite med allt möjligt! väldigt givande att ha ngn tjatandes på en samtidigt man rider. och jaa jag trodde  jag jobbade henne bra men var tvungen att lägga till en helt annan växel. men det gick lite tjafs blev det när hon tyckte det blev megajobbigt! hästen var helt vit av lödder när vi var klara och ända upp på rumpan var hon helt genomblöt! så hon fick en välbehövlig dusch så hon fick bort lite mer av vinterpälsen och allt damm! så fin så!
 
med hoppzan gick jag och klättrade även hon blev lite svettig men det är inte så konstigt hon jobbade på bra och var duktig! på torsdag blir det dressyrpass för båda!
 
 trött och svettig häst haha!


Kommentarer
Anonym

Ja STina är skicklig! Hon ser direkt vad som behövs och det ger resultat:)

2013-04-17 @ 13:05:18
Jasmine

gör fin häst och blogg :)

2013-04-18 @ 20:45:42
URL: http://www.nattstad.se/jasminethehorsegirl


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0