snöoväder=duktig häst

hallå! har inte hunnit blogga när jag kom hem!  hjälpt till här hemma och käkat grillat ikväll och slappat framför tvn! rätt go fredag:) 
 
Ja och trots detta outhärdliga tråkiga väder så tog jag mig till stallet ändå fixade allt tills imorgon och red ut med ellen och tina på nikki. hon var kanon idag närmre bestämt båda var det! trots skitvädret men jisses vad fin hon var att rida på idag så roligt! hoppas hon sköter sig så hela tiden ! men hon är ju ett sto med sina dagarhon också haha!  ne imorgon är det ut till stallet tidigt vid 8 så ska vi åka 9 ungefär blir 70,80 för mig och hoppas verkligen att det inte är för blött imorgon bara! ne nu måste jag sova Godnatt på er! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0