Regn som spöar,Hästar som står

Tjenixen! 
ne måste komma på en ny hälsningsfras alltså kör med den jämt... ajaa varför ändra ett vinnande koncept ;) 
förövrigt har jag nyss kommit hem från en oooooootrolig regning blöt uteritt! vi på specialidrotten åkte ju till kinnekulle där även min gamla tränare håller hus, så roligt att träffas igen! ajaa men iaf eftersom vi håller på med naturupplevelser och turridning så passade vi på att uppleva det själva. dock så hade vi inte alls tur med vädret började regna när vi red iväg sedan gick det över till spö/hällregn, men roligt hade vi ändå! och var borta i drygt 2 timmar så rumpan var jäkligt mör efteråt haha! 
var även Nordsvenskar vi satt på och jag fick även reda på efter halva turen att den jag satt på troligtvis inte haft ryttare på sig förut utan baravarit körd:OOO men hon bockade bara 1 gång llr ngt halvt bocksprång haha, men det var roligt, men ett tips till er andra ta en turridning när solen lyser! ;) 
 
fick även 2 halvbra kort på henne :)


Kommentarer
Ida

Var det hos Maria Lundberg på Ridupplevelser? Fiiina hästar. :)

2013-04-24 @ 18:06:26
URL: http://vackraida.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0