C-ponnysar & hoppträning!

Tjenixen! 
nu är jag här igen trött som vanligt haha! har egentligen inte gjort så mycket idag pluggat:o jaa ni läste rätt, sen pw med mamma och anledningen till att vi var ute så länge var att vi hämta syskonen på dagis;)  sen så bytte om cyklade ner till stan på 10 min REKORD! haha sen specialidrottspasset som var markarbete/hoppning, fick testa den nya ponnyn en Cponny dessutom var årsen sist jag red C-ponny, den hette ngt långt namn så kallade den BOB haha, jättemysig och riktigt fin att rida pigg och positiv framåt och hoppat hade han gjort tidigare klarade allt utan problem! så roligt haha! hade jag varit 20cm kortare och några kilo lättare + yngre så hade man lugnt fortsatt! 
ritade upp de vi hoppade här nedanför och bara för att jag snacka om cponnys så får ni en bild på mig och min ponny för kanske 4 årsen llr något :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0