Övningskört !

förlåt för att ha varit lite off men har fixat och donat utanför mitt ''hus'' och rensat bort allt ogräs och gräs så nu ska det fixas och pyntas därute ! ska ta bilder så ni får se hur det ser ut nu och en före bild med ska jag slänga upp ;)
 
just nu har jag precis varit ute och övningskört med pappa gick la inte helt felfritt men ändå kanon bra att växla och koppla samt göra allt annat är inte lika svårt och flytet är mycket bättre är ju trots allt bara 3dje gången jag kör så det tar sig råka köra upp lite till 70 när jag skulle hålla 50 men det hände bara 1 gång som tur va ! så nu ska jag plugga lite trafik regler så blir det nog att  köra lite nästa helg också :) 
 
men nu är det nagelfix som gäller och franska plugg innan maten ;) lägger upp bilder snart :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0