svar på tal !

Tack =) Ska kika på de militära byxorna/någon av de stickade tröjorna. 

Får man fråga hur du hade råd med allt? Själv lever man bara på studiebidraget och då går det inte att köpa så dyra saker på samma gång
 
SVAR
 
Ja gör det dem köpte jag på gina för 399:- as sköna är som jeans fast leggingkänsla på as skönt! ja mina stickade favoriter är helt klart dem vita och den vinröda jättegosiga!
 
haha ja det är klart fråga på, ne men jag sommarjobbade 6 veckor i somras och tjänade in väldigt bra så det är utav dem pengarna, ja utav studiebidraget kommer man inte alls långt tyvärr.. så ska även jobba lite nu på smålov hade jag tänkt och söka helgjobb :) sen måste man ju inte alltid köpa det dyraste finns ju nästan likadana fast mycket billigare ! :)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0