Stressig dag!

hemma efter en stressig dag kan man säga ! Red en sväng på russen han vari skitfin i både traven och i galoppen och nu blir det mer intensivare ridning på honom då han börjar se ut som en köttbulle igen suck! haha men iaf kändes kanon och han trassla inte alls och han försökte inte heller det enda var att han var lite pigg menmen det godtas!
sen så hade han trampat av sig en sko så var bara och cykla och leta som tur så hitta jag den, sen så ringde elin och hade glömt sitt träns till km:et så då tog jag med den när jag ändå skulle cykla dit hade 20min klarade det på 15 och det är ändå en halvmil ! ssen så snacka jag lite med karro och linnea om det mesta, sen så ringde jag pappa så fick jag övningköra lite hem gick faktiskt as bra ! :D
 
men nu ska jag äta (har ju bara ätit frukost halv9 idag..) så hörs sen ! puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0