Steg för Steg

så tänkte dela med mig på hur man gör är inte så svårt som det ser ut faktiskt ! :D
 
men iaf dessa 4 nagellack har jag använt mig utav denna kväll , det orangea är nagelolja så dem blir fina och släta, ta gärna bort nagelbanden och fila naglarna fina innan du applicerar, sen så är det blåa ett baslack som stärker naglarna det applicerar du allra sist och sen har du själva manikyrnagellacken.
 
 
STEG 1:

börja med att applicera det orangea oljan som stärker och gör så dem växer fortare (funkar) låt torka. 
applicera det svart/gråa Ciaté nagellacket.få inte panik om det ser ut såhär de ska det göra !
 
STEG 2

Efter att det torkar sveper du på ett till lager utav det svart gråa men denna gång så ska du applicera pärlorna. strö över pärlor på en nagel i taget när nagellacket fortfarande är blött tryck lite lätt på pärlorna. Låt torka i ca 10 min kanske lite kortare beror på.
 
STEG 3
När allt torkat (känn lite lätt med fingrarna) stryk på baslacket , jag använder ett från depend som även stärker naglarna men det går minst lika bra med ett vanligt topplack. stryk på 1-2 ggr beror på hur lång hållbarhet du vill ha , vänta och låt torka och VOILÁ resultatet ser du nedanför :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0