myslördag och en helvetesmorgon

nyss ätit frukost och tror ni kan gissa vad det blev , ja två äggknäckemackor och thé och havregrynsgröt med banan ;))) tror jag börjar bli beroende faktiskt men en bra och stadig frukost , ska ju inte äta förens ikväll tänkte köra en heldag i stallet putsa lite osv. sen ska jag till  brunnsberg och hälsa på linnea och även kolla lite på dem regionala tävlingarna så där lär jag väl bli kvar ett tag;) men hellre de än va hemma för här är alla bara sura och griniga och ska bara hålla på och dra upp gamla problem , blir så trött på skiten så ska bli så skönt att flytta  hemifrån så man slipper bråka med dem varenda morgon !......! 
 
men nog om det ska fixa tidinställda om jag inte hinner blogga från moblen så inte bloggen ligger helt död ;)
 
 
google bilder.


Kommentarer
Linnea

vad har hänt? :(

2012-10-13 @ 15:03:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0