Min heeeeelg !! :D

min helg kommer bli grym ! en hel del planerat llr egentligen inte men imorgon drar jag och Marie till örebro och shoppar !!! ska bli så jäkla kul med lite nya affärer också , och där ska vi antagligen stanna hela dagen och även äta där med , sett fram emot det massa ! ska iaf leta efter ett par byxor sådana där coola mönstrade och ett par mindre diskreta sen även lite toppar man kan ha på sig kommer nog bli grymt helt enkelt ! :D 
 
sen på söndag har vi dop för min lillebror ser faktiskt fram emot det ska se om jag hittar ngt snyggt att ha på mig i örebro också även till begravningen om ngn vecka , sen så på söndags kväll får det bli en powerwalk bort ngnstans får se vart det bär av ;) men nu måste jag packa iordning väskan och dra mot badhuset för lite simning och bastu ! fryser så det ska bli skönt :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0