Min fredagskväll

nyss hemkommen från en kanon fredag med mycket härliga människor ! :D , inledde kvällen med att marie fick komma ner och hämta mig i rummet satt i mjukis när skjutsen var här så då åkte hennes kille och hans kompis och köpte naturgodis och lite annat , jättesnällt ! sen så åkte vi hem till filip och kollade skräckfilm , lite seg emellanåt men annars bra , sen var vi tvugna att se en komedi också as kul fast nu är jag helt slut jobbig dag och ännu värre imorgon .... men ska inte upp och mocka iaf förkylningen och de har blivit värre så ska dit och rida en sväng bara sen en PW på kvällen innan maten är klar tänkte jag llr efter ;) men nu ska jag sova hörs imorgon!
 
Godnight lovies!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0