Min dag + björnbärsmoothie

shiit har varit en mycket att göra dag ! blev en pw imorses runt stan där jag även gjorde lite andra ärenden vad exakt får ni se i nästa inlägg tänkte lägga upp alla bilder då ;) sen så hem byta om till stallkläder för att cykla ut till hästen red i paddocken gick ganska bra lite stark i galoppen fortfarande men bara jobba vidare!. 
 
sen direkt hem packa väskan med simgrejer och så cykla jag ner till marie så gick vi och simma några längder och bastade lääääänge älskar att basta as skönt ! 
sen hem och fixa mig både lunch middag och kvällsmat haha åt ju som sagt bara frukost idag så det blev en smoothie hemmabakat bröd och ett ägg mumsigt var det ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0