Lillördag med Goaste Vännen !

Slutade 12,20 men åkte från skolan 16,10 , haha ne men hade fotografering vid 2 sen så stanna jag kvar och pluggade lite med franska och specialidrotten , fick även lite välbehövlig hjälp av ett gäng snälla grabbar bra försök iaf ;) ne men kom en bit på den iaf så rätt skönt att kunna lägga den åt sidan lite så franskan kan få stå i centrum lite ....
 
men iaf runt halv 5 drog jag ner till stan för att träffa MArie igen !! blev en sväng in till life butiken också fick med mig en lerinpackning för ansiktet som jag även testat nu as len hud får man efter iaf ! 
sen drog vi till ströget och käka dessa jumbomackor så himmelskt goooda ! älskar ju räkor ! :D:D sen så drog vi till oxen där jag köpte lite tuggummin och en annan ansiktsrengöring, jag och mina krämer alltså SUCK! men här får ni lite bilder iaf ;)
 
har en otroligt söt kompis !:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0