höstpyssel i köket!

ja hade lite tid över innan jag gjorde iordning maten fisk och massa bönor ska visa bild sen;) men innan så fixa jag något annat nämligen ÄPPELCHIPS, passar utmärkt till kvällarna då man vill ha ngt extra gott och vi som  tränar får inte äta vadsomhelst heller .. så då vill man ha ngt nyttigt och gott och då testade jag detta blev väldigt gott ! men tips till er : gör på stora äpplen och skär ganska tunna skivor då blir dem perfekta ! mina äpplen var lite små . kan lägga ut receptet om ni vill ? ska ta lite  bättre bilder också;)
 



Kommentarer
Jossi

Det är när man tränar som man får äta
Vad man vill :)

Svar: haha heeelt rätt där ! :) men har varit nyttig i veckan så hihi :)
None None

2012-10-18 @ 18:39:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0