Hästrelaterat

hallå ! nu har jag både käkat och laddat över massa kort från Italien i somras så tänkte passa på att skriva om dagen nu istället ;)
 
cyklade ut till brunnsberg (stallet i ullervad) där det var en regional tävling så stannade där på banan med linnéa och tjata lite llr rätt mycket ! :D skulle cykla ut till hassle också men det började regna huuur mycket som helst och jag frös massa så ringde pappa så övningkörde hem istället , går bättre och bättre för varje gång ! såå kul :D 
 
skrev aldrig om gårdagens pass men red ut på Nikki såklart lilla rundan bara och det MÄRKS  att hon fått bättre kondis nu när vi ridit så mycket för jäklar mycket piggare och mycket mer gång i hästen nu sååå underbart roligt är det ! :D ska försöka ta några bilder när vi rider för just nu har jag bara detta på henne och hennes lilla bebis:D 
 
vill ni förresten att jag ska skriva i ett separat inlägg och beskriva vart jag rider och vad det är för häst osv?? säg till isf så gör jag det , vill ju bara veta om intresset finns;)
 



Kommentarer
isabellasphotographing

sv: okej. här är det bra :)
kram

2012-10-14 @ 19:50:29
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se
olivia

fin blogg!

Gå in och tävla!!!! ♥

hellten.blogg.se

2012-10-14 @ 19:50:37
URL: http://hellten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0