härliga måndag !

Godmorgon ! 
 
är ledig hela dagen idag ! s¨å underbart härligt så nu hinner jag med massa som jag annars inte gör som att sitta och dra mig i soffan med ett varmt och mysigt täcke:D ne men ska ta och plugga lite samhäll snart och efter det blir det en lååååååångpromenad tänkte jag har ju dragit ut på det eller så har annat kommit ivägen, sen så efter det blir det direkt till stallet och sen efter stallet simning blev så bastusugen så då får man ju träna för det också ! sen såklart blir det engelska plugg och så ska jag säkert träffa Marie en sväng hon drar ju till tyskland i veckan !! så då måste vi ses innan :D! 
sen så måla jag mina naglar igår så tänkte lägga upp dem här sen innan jag går ut en sväng blev riktigt snygga faktiskt ! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0