Gårdagens Ridpass

blev två hästar ridna istället för 1 lite spontant sådär men hade ju inte bråttom hem så kunde lika gärna ta båda !
 
HOPPSAN;
var tänkt att jag skulle rida i paddocken men det var såå många där sen mötte jag Ellen på Stella och fråga om jag ville hänga med ut så då gjorde jag det istället. Och gud två bilrädda hästar och vi mötte allt som går att möta förutom bussen och tåget haha men det gick bra iaf , men en springande hund var jättefarlig tyckte hon haha söt ! men iaf hon hade fått nya bakskor så hennes steg blev mycket bättre och hon tog i mer med bakbenen och galoppen tyckte hon var skitkul så bockningar blev det haha, hon är ju trots allt bara 3 år. men hon kan korta galoppen rätt så bra redan nu vilket är kalasbra ! sen testa vi att öka traven och jisses steg har hon iaf ! :D
 
NIKKI;
Sen så fick Nikki sig en tur var ju inte tänkt men sista dagen hon gick på pencilin så hon fick sig en liten och lugn runda i skogen, och det var mer spökritt både jag och Ellen är mörkrädda så vi fick helt enkelt lita 100% på våra djur men nikki verka inte bry sig och var pigg och glad som vanligt lite väl pigg ibland så ngn bock blev det också.. haha ibland glömmer man av att hon bara är 4 då hon är så duktig och stadig ! :)
 

Fick även lite bättre bilder på hoppsan ! 
 
söt va ?? hon har riktiga bambiögon:D


Kommentarer
Cheersisterss

Heej heej, super fin blogg! Allt bra med dig? Kolla gärna våran blogg, kram <3

2012-10-24 @ 10:35:00
URL: http://nattstad.se/cheersisterss


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0