Fixa naglarna fest & vardag

 
har ni svårt att komma på något fint att göra på naglarna ? eller vill ni ha snygg enkla till vardags eller mer till fest ?? 
eftersom detta är något jag verkligen tycker om att göra både på mig själv men även andra och vet själv hur svårt det kan vara att komma på, så tänkte jag dela med mig utav 6 olika nageldesigner som jag gjort på mig själv genom åren, har sorterat ut dem 6 bästa som går att använda både till fest och vardags, skriver lite kort om dem också;)
 
1, frans manikyr med silvrigt glitter
2,först fransk manikyr sedan med glitter på topparna och sist en dekorblomma (finns att köpa på lindex)
3,samma som ovan men här har jag målat blomman själv och utan något glitter
4,caviar manicure
5,fransk mankyr med dekorhjärtan på 
6,halva nageln svart och andra halvan silvrigt glitter, passar både till fest & vardag.
 
vill ni ha steg för steg på någon  utav desigerna så säg bara till och glöm inte att skriva numret också ! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0