Allt om gårdagen + bilder !!

Jo vi var framme i örebro runt 11 (gick tyvärr inte mobilblogga) då vi började med IKEA där marie skulle köpa lite tallrikar och jag doftljus hihi dem luktar såååååååå gott där ! :D så blev ett paket med vanilj och sen skogsbär visar bild sen. 
 
sen så körde vi tvärs över gatan till Marieberg ! och alla andra affärer , och tjeeena tog oss 1 timma att gå igenom första butiken sick alltså :o sen kom vi på att vi hade 50 till att gå igenom , inte riktigt men nästan ! och det blev en hel del med hem lite från VILA JC GINA Rut.M.fl och massa mer ska visa er sen. sen så gick vi och tog oss en kaffe och vila fötterna lite välbehövligt ! sen så fortsatte allt igen. Runt 5 tiden var alla så trötta llr det var då jag och marie började bli lite trötta, så då drog vi hem till lilla Mariestad igen för att käka på Rhodos första gången faktiskt tog ett grillspett med fläskfilé och klyftpotatis as gott faktiskt ! så där blir de fler gånger.
                                  visst ser det gott ut !?!
 
drog även till Willys för att köpa lite naturgodis blev bara en liten påse för min del (får egentligen inte äta sådant) sen drog vi hem till Filips lägenhet för filmmys som avslutning på kvällen riktigt mysig och fin lägenhet måste jag säga. Och filmen blev Pirates of Carribien 4 , och jag som inte sett dem andra 3 än hihi shame on me. men här är lite bilder från myskvällen iaf :))
 
HÅR HIMMELRIKET ! 
fångade ett par söta kort på Marie och hennes pojkvän Hampus
Mmmmm naturgodis !! dem orangea är absolut godast ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0