2 Ridpass - CHECK

sådär äntligen hemma!  
 
Red både nikki och hoppsan. Med Hoppsan blev det paddocken idag för extra trimmning vilket behövdes tränade på stanna starta bromsa och övergångar (hon kan ju inte det än) men mot slutet gick det kanon så då fick hon galoppera lite också vilket hon tycker är roligt att få länga benen lite! i början var det mer bockningar för hon tyckte jag var lite krävande, får nog ta och sänka mina krav på henne har nog lite för höga... blir lätt så när man rider hästarna som kan ;)
 
med Nikki blev det en skogstur igen så nu får det bli paddocken resten av veckan för extra trimmning till dressyren om en månad gaaash så nervös redan hihi! men iaf det gick bra till en början tränade även här på övergångar så dem skulle bli bra från skritt trav och halt, så hon skulle  lyssna mer på mig hon kan ha det lite svårt med de ibland men det gick bra ändra fram tills det började snö hagla massa + att det blåste halvt storm och jag som tänkte galoppera men just då var hon mer i luften än på marken så sket i galoppen och försökte trava lugnt hemåt istället;)
 
trots allt så skötte dem sig någorlunda bra !
 


Kommentarer
Cheersisterss

200/300 ungefär :)hur ser din helg ut?:)))

2012-10-25 @ 20:11:28
URL: http://nattstad.se/cheersisterss


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0