Workout

skulle INTE  köra så hårt på gymmet idag då jag var där igår sen så har jag tränat så mycket alla andra dagar denna vecka menmen lättare sagt än gjort , spenderade 2 timmar där om inte mer körde mage rygg och rumpa+lite ben körde som vanligt 3*10 på allt 2 gånger och en del lite fler. men mage stod i centrum och trots den enooooorma träningsvärken från igår så funkade det körde även med kettlebells skivstång och andra lösa vikter, älskar det verkligen sååå otroligt skönt att känna hur det verkligen bränns i varenda muskel och det gjorde de idag! körde även 20min på crosstrainerna som uppvärmning (level12). trots att kroppen var seg och slö så gick det allt och man blev lite piggare av att komma dit faktiskt as skönt ! 
 
blev en sväng till ICA köpte 2 proteinbarer (är ju mitt lördagsgodis óm man blir sugen) sen en celsius som är as god och en vitamin well med fläder smak och NOLL kalorier och utan socker ! as bra verkligen ! ne nu ska jag göra lite manikyr raka benen fräga klart håret och ansiktsmask innan jag drar ut för att fira min älskade vän! bloggar mer sen lovies ! puss
 
 
 


Kommentarer
roxana

sv, ajdå :/ det är bara bra med mig. Planer för helgen? :D

2012-11-02 @ 19:18:51
URL: http://roxanakozlik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0