hästigt inlägg om ridpasset 25/12

kom på att jag glömde av att säga hur det gick när jag red igår, men som sagt tog 1 timma extra att cykla ut pga all snö... men väl framme blev det en uteritt då jag inte orka va i närheten av massa (vr på väldigt dåligt humör) men red ner till sjön och det gick faktiskt kanon tog gramanen då hon varit så stark på sistone men hon lyssnade bra och galopperade utan att köra ner huvudet och bara dra sen så höll hon den samlade galoppen jag ville men kunde öka om jag lät henne, sen gjorde vi massa skänkelvikningar och böjningar och jag tränade på att få ner min rumpa i sadeln ordentligt brukar vara duktig att lätta på den.. men lyckades riktigt bra så idag blir det lite samma stuk om jag rider ut på långritt llr i paddocken får vi se,är riktigt sugen på en långritt med en del galopp ! känner att vi behöver galoppera lite nu när det går igen och det är lättare ute då det är lite större ytor än i paddocken, så kör jag där när det är mörkt ute llr imorgon då jag har bråttom :)  sounds good huh? ! 
 
Nikki med sin bebis :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0