min helg

har inte blivit ngt uppdaterande i helgen men som sagt sov hos cg som ni redan vet sen i lördags så var det sallet mestadels av dagen och visade lilleman som förövrigt gick kanon bra då dom ville ha honom ! :D sen så hoppa jag becca och det gick kanon efter ett tag och både jag och hästen var helt genomblöta efteråt och båda hade träningsverk idag kändes då hon var stel och jag har i hela ryggen.. red även russen efter och det gick sådär var trött efter hopp-passet men det gick rätt så bra.
sen på kvällen träffade jag karro på stan och gick och åt lite och sen bara kollade runt heltenkelt mycket roligt var det iaf ! :D
och idag har det varit stallet hela dagen igen men red bara becca och russen. och nu kollar jag på hockeyn jaa precis vad händer ?!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0