underbara dagar med fina vänner!

God förmiddag!
 
Vaknade redan innan 06 imorses fast sov tills Adam skulle till jobbet vid 06.15, sen efter det somnade jag om till 09 och då gick jag upp! åt frukost som vanligt eller ahh blev fruktsallad sååå gott hehe! och nu sitter jag med skolarbete innan jobb senare sen. usch vill inte jobba till 21 idag alltså :( men får tänka att det är bra för kontot! 
eftersom jag inte hann blogga mer i onsdags får ni reda på allt nu!
 
valborg blev riktigt bra! vi samlades här alla tjejer och spelade kubb och även brännboll för att hålla värmen uppe as kul var det!! senare satt vi med filtar och åt chips och frukt, vi körde även lite frågespel då. senare sen kom Adam och hans kompisar innan det kom Jonas. runt 23 åkte vi ner till stan satte oss inne på buffalo senare gick vi ned till stadt Byz var bra men man var rätt trött sen så åkte hem runt 01,20.
 
 
 
 
 
 
Dagen efter blev det marknaden med Veronica och Jonas även min lillasyster var med. hittade ett fint armband och sen brända mandlar. efter en sväng därinne åt vi glass, blåste dock lite kallt.... runt 16 tiden åkte vi för att hämta dem igen och för att spela fotbollsgolf! tog över 2 timmar men såååå roligt haha! så det lär vi säkert göra om i sommar! :D sen åt vi kinamat och sen hem och sova! kan säga både jag och Adam var rätt sega på kvällen sen haha!  men måste tillägga att vi VANN på fotbollsgolfen (körde killarna mot tjejerna) vilket vi kommer leva på rätt länge haha!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0