Att förstå

Godkväll! 
idag är det sista kvällen innan jobb sen jobbar jag i 2 dagar = 2 öppningar då jag ska bli utbildad att leda skift på morgonen whoho spännande! så kommer vara helt slut i huvudet efter tror jag... ska bli skönt att komma ut och rida efter första dagen imorgon! sen är det helg och på söndag bär det av tillbodaborg med ett härligt tjejgäng! 
 
idag har jag spenderat mina timmar i stallet vilket är det bästa stället att spendera allra flest timmar på! bådeapart och Nora var duktiga idag! Nora har även träffat på bussen för första gången vilket hon tyckte var en läskig stoooooor sak.. vanliga bilar är mycket bättre tycker hon:) men det gick bra!
Apart fick bli riden i paddocken och det var bra för både honom och migså man fick iordning på det igen, blir ju mycket uteritter nu när paddocken blir för hård och blöt osv så då får man passa på när det går! 
 
just nu äter jag nötter och melon och myser i tröjan med citatet:
En valack säger man till.
En hingst frågar man.
Till ett sto får man skriva en ansökning i tre exemplar.
/ Kyra Kyrklund 
 

och detta stämmerdå otroligt bra in på våra underbara fyrbenta djur!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0