Äntligen!!

Hej!
vet att det var ett jäääääkla tag sedan jag var här.... men usch vad dagarna går fort har inte heller haft någon tillgång till dator och mobilen är så seg att uppdatera ifrån.... men ja det har hänt massa sen sist har två jobb ska bli skiftledare på ena alltså McDonald's, ska bli väldigt spännande faktiskt. annars har dagarna varit fyllda med jobb och hästar :)
 
sen har jag och Apart tränat som bara den och gjort en dressyrtävling tillsammans och en hopptävling och fler ska det bli! vi satsar även till terrängen till våren och även dressyr KM:et till februari tror jag det var. hans ridbarhet är helt klart en klass för sig och nu det senaste har han varit helt otrolig att sitta på, visst lite jobbigt har det varit med för både honom och mig haha men slitet belönar sig:)) Nu på Julafton blev det en barbacka tur på honom och även morgonmockning i följd av god julfika! Nora är inriden och går att rida ut på och rida själv i paddocken, även hon har visat vad hon går för:)) så kul när det går framåt. imorgon blir det en uteritt och klättring med Apart innan jobb.
 
Jag och Adam har även flyttat hemifrån för en månad då vi fått låna hans kusins lägenhet då han är i Thailand 1 månad..... inte lite avundsjuk och ja man vänjer sig alldeles för fort haha! idag har jag varit stalledig och hängt med och gymmat med Adam, sen åkte vi en sväng till Skövde och ja jag hittade lite, underkläder,skor och lite smink och en träningströja. nu är han iväg och spelar innebandy med sina kompisar så jag fixar lite hemma och ska börja med maten alldeles strax, potatiskroketter och fläskarré:)
blev ett väldigt långt inlägg men ajaa ska försöka ta kort på det jag inhandlat idag också:) 
 
hihi lånar ju adams dator så får bli denna från i somras:))))))
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0