Kärlek!

Hallå igen! 
 
får nog ta och skaffa mig en egen dator snart tror jag...så bloggen slipper bli såhär död :( 
 
men iaf det som har hänt sist är att jag har jobbat kom även nyss hem från jobbet nu :)) skulle på bilbingo nu med Veronica men hon har jobbat mycket och sovit för lite så vi får ta det en annan dag istället:) så istället lutar det åt en löprunda fast lite senare ikväll tänkte jag! rätt skönt att springa på kvällar eller så får det bli en riktig låååångpromenad! 
 
Jag och Adam har firat våran halvårsdag! kärleken blir bara starkare och starkare för var dag som går och bättre så lycklig! dagen firade vi med en riktigt god middag ute lite mys och prat sen äventyrsgolf den nya i hamnen här i stan! riktigt roligt var det!  sen åkte vi och firade hans kompis en liten stund innan vi myste ner oss framför en gosig film och tog det lugnt! :))
 
Älskar dig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0