HoppasHoppas!

denna dagen har gått i ett kan man säga, fast det känns ändå inte som man gjort så mycket ajaa, just nu har jag kikat på några avsnitt av PLL  ångrar nästan lite att jag började kan ju inte sluta!!! börjar bli väldigt spännande nu :)) väntar även på att Adam ska komma, vi hinner ju inte ses så ofta nu när han också jobbar sen har pappa och mamma även börjat så har ingen bil heller på veckodagarna, men är väl inte billös så länge till hoppas jag! :D ikväll ska vi bara umgås gå ut och gå en långpromenad, har dock cyklat runt hela staden idag så motion har jag fått men lite till skadar ju inte :) sen imorgon blir det stallet igen och förhoppningsvis mer stall efter helgen! :))
 
denna låt alltså!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0