tiden går fort, men massa hinns med!

hallå! 
 
det var ett tag sedan man var inne här nu, men det blir så när man inte har någon egen dator tyvärr.. men nu har jag lånat broderns lite. men från sist jag skrev så har jag hunnit med att jobba en hel del, varit i stallet 1 gång iaf, fyllt 19 umgåtts med min älskade pojkvän slängt ut både tv soffa och matta, framkallat massa bilder lagt in dem i ramar, varit på skara sommarland, shoppat på IKEA och marieberg, åkt båt badat varit i Adams och deras husvagn ätit grillat i mängder, firat Linnéas 18 årsdag jaa och en hel del mer om man säger så! 
fick även 2 jättefina berlocker när jag fyllde år, en av hans mamma med familj och en av honom själv, de ser ni längst upp till höger :))
idag ska jag ut och springa med Isak nu snart sen ska jag iväg och jobba! hörs sen ska försöka ta kort på allt som är nytt också! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0